Po kilkutygodniowym projekcie pilotażowym, platforma obido dokonuje znaczących zmian w modelu działania, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i deweloperów. Dyrektor Technologii obido, Paweł Gniadkowski, podsumowuje przeprowadzone zmiany: „Udział pracowników biur sprzedaży dewelopera, z uwagi na ich ograniczone możliwości czasowe, uniemożliwiał świadczenie klientom obido usługi na najwyższym poziomie. Podjęliśmy decyzję o przeniesieniu do obido odpowiedzialności za dobór, przygotowanie i weryfikację przesyłanych klientom mieszkań. Stworzyliśmy kilkunastoosobowy dział, który przejmie kompetencje pracowników biur sprzedaży w zakresie wstępnej pracy z klientem. Oczywiście na dalszym etapie klienci nadal będą przekazywani pod opiekę pracowników dewelopera. Dzięki tej zmianie klient zyska dostęp do wykwalifikowanej pomocy niemal w czasie rzeczywistym. Deweloperzy natomiast poczynią kolejne oszczędności w zakresie działań marketingowych.”