Jak organizować wiedzę o potencjalnych klientach aby dobrze realizować komunikację i prowadzić efektywną sprzedaż? Jak zamienić zwykłe dane w wartościową informację? Rusza drugi sezon #Spotlight, merytorycznych spotkań technologicznych liderów branży mieszkaniowej organizowanych przez Proptech Foundation, a w pierwszym odcinku obecne będzie obido.
Potrzeby, dane, analiza. Czyli prosta ścieżka klienta zamiast toru przeszkód - taki będzie pierwszy odcinek drugiego sezonu Spotlight. Przedstawione zostaną technologie wspierające sprzedaż, analizę danych i podnoszące efektywność, a także rynkowe trendy i dobre praktyki. Goście opowiedzą o customer experience i o tym, jak ważne jest dostrzeżenie potrzeb klienta, dla którego decyzja o zakupie mieszkania to wielki stres i wielkie emocje.
Czym jest Real Estate Spotlight?
To wysoce angażujący format online realizowany jako ekspercki talk show dotyczący branży nieruchomości. W pierwszym sezonie tematyka dotyczyła przyszłości miejsc pracy czyli biur. Teraz eksperci przyjrzą się dokładnie sytuacji na rynku mieszkaniowym.
Czego się dowiesz się z pierwszego odcinka?
Z jakim przeświadczeniem kupujący wchodzi do procesu zakupu? Co to oznacza dla dewelopera? Z jakim ryzykiem to się wiąże?
Jak organizować wiedzę o potencjalnych klientach aby dobrze realizować komunikację i prowadzić efektywną sprzedaż?
Jaki potencjał drzemie w umiejętnym gromadzeniu danych o nabywcach i ich analizie?
Jakie technologie pomagają w procesie sprzedaży wysunąć się na czoło wyścigu?
Kto będzie obecny?
W studiu gościć będą eksperci i ekspertki z następujących firm: obido, Grupa Archicom, SAP, Skanska Residential Development Poland, JLL i Echo Investment. Swoim doświadczeniem podzielą się także Deloitte Digital i SUPREMIS - SAP Gold Partner.
Spotlight 2 składa się z trzech odcinków. Rozmowy będą dotyczyły sprzedaży mieszkań, a tutaj jak w sporcie, liczy się szybkość, wytrwałość i efekt. Dlatego do dyscyplin sportowych nawiązują tytuły odcinków, jak i oprawa graficzna. W pierwszym odcinku Zdobyć Pole Position! eksperci rozmawiać będą o tym jak skutecznie generować leady, zarządzać nimi oraz o tym jak budować cyfrowe strategie sprzedażowe. W kolejnym Checkmate! dowiemy się co zrobić, żeby zwiększyć efektywność sprzedaży oraz które elementy procesu można cyfryzować, a które pozostaną w tradycyjnej formie? Sezon zamknie odcinek Tour the Trends w nim eksperci podsumowują najlepsze rozwiązania technologiczne na rynku mieszkaniowym oraz poszukują odpowiedzi na pytanie jak na sprzedaż wpływa Smart Home i nowoczesne budownictwo.
Zapraszamy do rejestrowania się na wydarzenie na www.respotlight.com - do zobaczenia!
***
Obido.pl to największa platforma klientów rynku deweloperskiego. Oferuje kompleksową pomoc w poszukiwaniu mieszkania bez opłat ze strony klienta. Zespół konsultantów i zaawansowane algorytmy pomagają znaleźć mieszkanie najlepiej spełniające oczekiwania użytkowników. Platforma wyróżnia się technologią 3D, która pozwala obejrzeć mieszkanie zanim zostanie ono wybudowane. W 2019 i 2020 obido uznane zostało przez Deloitte za jedną z dwudziestu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w naszej części świata, w 2021 r. obido dołączyło do Grupy OLX, wiodącej globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych.
***
Proptech Foundation to grupa liderów innowacji w branży nieruchomości w Polsce. Skupiamy największe firmy na rynku, które tworzą przyszłość branży Real Estate i dzięki innowacjom zmieniają to jak żyjemy, pracujemy, robimy zakupy, wypoczywamy i mieszkamy.